Časté dotazy - FAQ

OBJEDNÁVKY A ZBOŽÍ

 Je všechno zboží skladem a je možné je kdykoliv objednat?

Ano, veškeré zboží je skladem a je tedy možné si jej kdykoliv objednat.

  

Mohu sledovat stav mé objednávky?

Ano, o stavu objednávky budete informováni emailem. Pokuse se zaregistrujete v eshopu, tak uvidíte i historii svých objednávek a jejich stav.

 

Mohu svoji objednávku změnit nebo stornovat?

Zavolejte na 606 112 445 nebo napište na info@lemurak.cz 

 

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, na adrese Dvořákova 779, Polička. Osobní odběr je možný až po předchozí domluvě, na dané adrese není prodejna!

Je také nutná platba předem na účet nebo online kartou, platba v hotovosti není možná.

 

Jaká je záruka na vaše zboží?

Záruční lhůta je dle zákona 24 měsíců.
 

 

PLATBA A DODÁNÍ

 Jaká je cena poštovného?

Ceny dopravy najdete zde: www.lemurak.cz/doprava-a-platba/

 

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Objednávky vyřizujeme co nejrychleji, proto je běžné doručení objednávky 2 až 3 dny.

 

Je možné expresní doručení objednávky?

Objednávky vyřizujeme vždy co nejrychleji, pokud chcete co nejrychlejší doručení ( dárek na poslední chvílí :) tak nám napište mail, určitě něco vymyslíme.

 

Doručujete objednávky i mimo Českou republiku?

Doručení mimo ČR je možné pouze na Slovensko přes Zásilkovnu.

  

Jakými způsoby můžu zaplatit za svoji objednávku?

Zaplatit můžete online platební kartou, převodem z účtu nebo na dobírku.

 

Nepřišla mi zásilka, co mám dělat?

Napište nám na info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445 a vše spolu co nejrychleji vyřešíme.

 

Zaplatím stejné poštovné při objednání více kusů zboží?

Ne, poštovné nebudete platit žádné, zboží Vám pošleme zdarma :)  Platí pro objednávky nad 500 Kč a poštovné Doporučené psaní, Balíkovna nebo Zásilkovnu.

 

Mohu sledovat trasu mého balíčku, který jste mi odeslali?

Ano, prostřednictvím podacího čísla, které obdržíte emailem na webu České pošty, u přepravce GLS a u Zásilkovny.cz.

 

 

REKLAMACE

Co dělat, když mi není velikost?

Jak postupovat při výměně najdete zde: Reklamace - výměna

Nebo nám napište na info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445, zboží Vám vyměníme :)

Trička s vlastním potiskem nebo s úpravou na přání není možné vrátit ani vyměnit za jinou velikost.

 

Kam se mohu obrátit v případě reklamace?

Obraťte se na náš email info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

 

VLASTNÍ POTISK - tričko, hrnek, polštář

 Jak objednat zboží s vlastním potiskem ?

V eshopu si vyberte druh zboží z kategorie Vlastní potisk. Následně si vyberte barvu a stranu/strany k potisku.

Do přílohy nám vložte obrázky a do poznámky případný komentář k potisku.

Pokud objednáváte tričko s oboustranným potiskem, tak nám nezapomeňte do poznámky napsat, který obrázek patří dopředu a který dozadu.

 

Jaká je doporučená kvalita obrázku, abych byl potisk trička co nejhezčí?

Obrázek by měl být co největší, ostrý a kvalitní. 

Čím větší a kvalitnější obrázek tím lepší bude výsledek :)

Nelze tisknout autorsky chráněné motivy atd.

 

Jaké tiskové technologie nabízíme?

Nejmodernější technologii tisku přímo na textilie prostřednictvím DTG tiskárny.

Hrnečky vyrábíme osvědčenou sublimací.

 

Z jakého materiálu jsou vaše trička?

Naše trička jsou z kvalitní a příjemné 100% bavlny.

 

Jak se starat o naše trička?

Trička je nutné prát na ruby a při praní v pračce nejvíce na 30°C. Obrázek by se neměl žehlit.

 

Kde najdu tabulku velikostí?

Tady: tabulka velikostí

 

Mám jinou otázku a nenašel jsem zde odpověď…

Kontaktujte nás se svým dotazem kdykoliv na  info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

x