Časté dotazy - FAQ

Časté dotazy - FAQ

 

OBJEDNÁVKY A ZBOŽÍ

 

Je všechno zboží skladem a je možné je kdykoliv objednat?

Ano, veškeré zboží je skladem a je tedy možné si jej kdykoliv objednat.

 

 Je možné pozdější doručení zboží, které právě není na skladě?

Veškeré zboží je skladem a je tedy možné si jej kdykoliv objednat.

 

Mohu sledovat stav mé objednávky?

Ano, o stavu objednávky budete informováni emailem, v případě, že si založíte vlastní konto na Můj účet, můžete stav své objednávky kdykoliv sledovat tam.

 

Mohu svoji objednávku změnit nebo stornovat?

Ano, prostřednictvím emailu info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano, na našem sídle v Poličce na adrese Zákrejsova 317. Osobní odběr je možný až po předchozí domluvě, na dané adrese není prodejna. Je také nutná platba předem na účet, platba v hotovosti není možná.

 

Co mám dělat, když mi nejde objednat zboží?

Kontaktujte nás na emailu info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

Jaká je záruka na vaše zboží?

Záruční lhůta je dle zákona 24 měsíců.
 

 

PLATBA A DODÁNÍ

 

Jaká je cena poštovného?

Máte možnost vybrat si z několika možností:

Česká pošta – doporučený balíček: 50 Kč

Česká pošta – Balík do ruky: 110 Kč

Přepravní společnost PPL: 110 Kč

Zásilkovna.cz: 70 Kč

 

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Objednávky vyřizujeme co nejrychleji, proto je běžné doručení objednávky 2 až 3 dny.

 

Je možné expresní doručení objednávky?

Objednávky vyřizujeme vždy co nejrychleji, pokud chcete co nejrychlejší doručení ( dárek na poslední chvílí :) tak nám napište mail, určitě něco vymyslíme.

 

Mohu si vybrat konkrétní termín, kdy mi bude objednávka doručena?

Ano, vše je možné, rádi Vám vyhovíme. Svou poznámku/požadavek nejlépe vložte přímo k objednávce do Poznámky, případně nám napište na info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

Doručujete objednávky i mimo Českou republiku?

Zatím doručujeme pouze po ČR, doručení do zahraničí je však možné po vzájemné domluvě.

 

Prostřednictvím které kurýrní společnosti posíláte vaše zásilky?

Zboží zasíláme prostřednicvím České pošty, přepravní společnosti PPL a na výdejní místa Zásilkovna.cz.

 

Jakými způsoby můžu zaplatit za svoji objednávku?

Zaplatit můžete převodem z účtu, na dobírku nebo online platební kartou.

 

Nepřišla mi zásilka, co mám dělat?

Kontaktujte nás na info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445 a vše spolu co nejrychleji vyřešíme.

 

Kam se mohu obrátit, když mám problémy s platbou nebo doručením?

Obraťte se na náš email info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

Zaplatím stejné poštovné při objednání více kusů zboží?

Ne, poštovné nebudete platit žádné, zboží Vám pošleme zdarma :)  Platí pro objednávky nad 500 Kč a poštovné Doporučené psaní.

 

Mohu sledovat trasu mého balíčku, který jste mi odeslali?

Ano, prostřednictvím podacího čísla, které obdržíte emailem na webu České pošty nebo přepravce PPL.

 

 

REKLAMACE

 

Co dělat, když mi není velikost?

Vyplňte prosím formulář na webu, zde s dozvíte více informací jak postupovat pro výměnu: Reklamace - výměna

Nebo nám napište na info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445, zboží Vám vyměníme :)

 

Kam se mohu obrátit v případě reklamace?

Obraťte se na nás se svým dotazem na info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

 

UŽIVATELSKÉ KONTO A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Díky vlastnímu uživatelskému kontu máte možnost kdykoliv sledovat své objednávky a mnoho dalšího.

 

Co dělat, když jsem zapomněl své heslo?

Napište nám na info@lemurak.cz, Váš problém se zapomenutým heslem co nejrychleji vyřešíme.

 

Jaká je ochrana mých osobních údajů?

Více informací naleznete v Obchodních podmínkách.

 

Kam se mohu obrátit v případě problémů?

Obraťte se kdykoliv na náš email info@lemurak.cz.

                 

 

POTISK TRIČEK – VLASTNÍ DESIGN

 

Jak vytvořit tričko s vlastním potiskem pomocí Designéru?

Na našich stránkách zvolíte možnost Vlastní potisk, vyberete tričko dle Vašeho výběru, jeho velikost, a stranu, kterou chcete potisknout. Můžete si vybrat mezi přední stranou, zadní stranou nebo oběma. Pak kliknětě na "vlož obrázek zde" a nahrajte svůj vlastní obrázek. Nakonec stačí kliknout na "Dát do košíku".

 

Jaká je doporučená kvalita obrázku, abych dosáhl co nejlepšího výsledku tisku?

Doporučená minimální velikost obrázku je 1600x1200 bodů neboli 2 megapixely.

Čím větší a kvalitnější obrázek tím lepší bude výsledek :)

Trochu odborněji řečeno: 300dpi ;)

Při nižší kvalitě nemůžeme bohužel zaručit nejlepší výsledek.

 

Jaké tiskové technologie nabízíme?

Nejmodernější technologii tisku přímo na textilie prostřednictvím DTG tiskárny.

 

Z jakého materiálu jsou vaše trička?

Naše trička jsou z kvalitní a příjemné 100% bavlny.

 

Jak se starat o naše trička?

Trička je nutné prát na ruby a při praní v pračce nejvíce na 30°C. Obrázek by se neměl žehlit!

 

Kde najdu tabulku velikostí?

Zde: tabulka velikostí

 

Mám jinou otázku a nenašel jsem zde odpověď…

Kontaktujte nás se svým dotazem kdykoliv na  info@lemurak.cz nebo zavolejte na 606 112 445.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.